Populaire berichten

vrijdag 2 november 2012

Bastiaan 2.0

 
Nou, daar zit ik weer achter mijn laptop. Een blog typen waarvan ik had gezegd dat deze positief zou zijn. De laatste drie dagen is er een hoop veranderd… Ten eerste; Ik heb twee nachten achter elkaar 9 uur geslapen!! 9 uur!! Heerlijk echt, ik was vergeten hoe lekker het is om wakker te worden ruim nadat ik normaal wakker werd. Ik ben nog steeds een beetje duizelig, maar het is aan het verdwijnen! BAM! Dit betekend dat ik veel meer energie heb dan een week terug. Gister heb ik de stoute (hardloop) schoenen aangedaan en ben over het strand en door de duinen gaan rennen.

Het was goddelijk! Het regende best hard en er stond veel wind, maar dat maakte het eigenlijk alleen maar meer bijzonder. Ik heb ongeveer 50 minuten gerend, 8 km!! Ik moet toegeven dat ik het vandaag wel een beetje voel, maar het is een pijn die ik graag voel. Het was heel spannend. Ik begon en werd eigenlijk gelijk best duizelig, maar na een minuut of 10 rennen nam dat af en kwam ik in mijn ritme. Ik was van plan een kilometer of vijf te rennen, maar het ging best goed, dus ik heb wat langer door gerend. Het is fantastisch om te ervaren dat na drie maanden niet rennen en een maand op mijn dikke reet te hebben gezeten, ik nog steeds een goede basis conditie heb.

Ik heb me gelijk voor de weststrandweg-run op 24 november ingeschreven. Maarten, mijn broertje, loopt daar de tien kilometer voor het MS fonds. Hij heeft al een bedrag van 520 euro aan sponsorgeld binnen!! Link:
Als je dit leest; doneer een bedrag!!
Ik ga nog geen sponsors zoeken, dat doe ik voor New York 2013. Ik ga nu de tien rennen en hoop op 50 minuten. Ik zal dan wel wat kilootjes kwijt moeten raken, want ik ben wel iets (lees een kilo of 8) aangekomen. Het is zo fijn weer een beetje normaal te kunnen leven!

Ook het traject wat ik doorloop met mijn banencoach gaat erg goed en we zijn van plan om heel snel een werkplek te gaan zoeken. Echt heel fijn om over een paar maanden weer werk te hebben. Het gaat dus langzaam aan allemaal weer de goede kant op. Ik moet me heel erg inhouden dit weekend, dan kan ik volgende week een grote slag slaan. Wanneer het hardlopen goed gaat, gaat alles beter. Ik val af, rook niet, drink minder, slaap beter en voel me een stuk fitter. Bastiaan 2.0 is in de maak!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten