Populaire berichten

dinsdag 12 juni 2012

Prik 2.


Ik ben dik!! Ik heb vetrollen!!! Yes yes yes!! Voor het eerst van mijn leven vier ik een feestje vanwege mijn vetrollen! En ik, en ik, en ik, ik ben te dik! Ik kan die naalden gewoon lekker een vetrol induwen en dan is al allemaal niet zo erg. De verpleegkundige zei het al, maar dat maakt het spuiten een stuk aangenamer. Dus vanaf nu elke dag 3 slagroom taartjes en bergen roomijs en zakken chips en koekjes….

Ik ging gister slapen met maar een gedachte; morgen moet die spuit er weer in. Ik werd wakker, ben gelijk opgestaan, heb die spuit gepakt en hem in een vetrol geduwd, ik was nog geen minuut wakker. Het deed pijn, maar dat was na 10 minuten al weer weg. Gewoon niet over nadenken en gaan, hier kan ik echt wel heel snel aan wennen, godzijdank! Natuurlijk zal het een paar keer verkeerd gaan, echt pijn doen, harde stukken huid krijgen enzo, maar dat weet ik, daar ben ik over ingelicht. Dus daar kun je op anticiperen. De plek waar ik gister prikte voel ik al bijna niet meer en je ziet alleen een rood stipje waar de naald erin is gegaan. Copaxone en ik worden nog eens beste vrienden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten