Populaire berichten

donderdag 12 juli 2012

Arrivederci!!


Vanavond gaan Marije en ik een tijdje de zon opzoeken. Het weer in Nederland is weer eens ‘gezellig’ herfstachtig dus we zijn er heel erg blij mee. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de extreme hitte in Italië… Ik heb een aantal blogs en forums gelezen en hitte heeft effect op iemand met MS. Voor sommigen kan het niet heet genoeg zijn, anderen vinden de hitte verschrikkelijk. Ik heb geen idee wat de hitte met mij gaat doen, maar ik hoop op een positieve uitwerking, uiteraard. Mocht het niet zo lekker voelen, dan is er altijd water in de buurt om in te verkoelen, maar aangezien ik in Nederland tijdens warme dagen alleen maar de zon opzoek zal het wel los lopen.

Ik heb een koelbox geleend van mijn ouders om de medicijnen in te vervoeren. Die moeten koel bewaard worden. De koelbox kan op het lichtnet en op de auto aangesloten worden. Ik vind het een geruststellende gedachte altijd een koel plekje te hebben voor de Copaxone. Natuurlijk gaat mijn medisch paspoort mee, anders sta je misschien bij de douane met een berg spuiten, dat kan vragen oproepen.

Het rennen zal even op een laag pitje gezet worden, in de ziedende hitte rennen is natuurlijk geen optie. Bovendien heb ik ook echt zin om me even twee weken lang te richten op het drinken van witte wijn en het eten van heerlijke hapjes. Ik ga een berg sigaretten roken, laat naar bed, lang uitslapen, alleen maar doen wat niet gezond is. Heerlijk!! Vanaf 1 augustus wordt het strakke regime weer ingevoerd. Ik zeg het rennen, gezond leven, weinig eten en regelmatig doen even gedag. Ook zeg ik jullie gedag, heel veel plezier, hopelijk toch nog zomer weer in Nederland en doe geen dingen die ik wel ga doen. Arrivederci!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten