Populaire berichten

woensdag 19 november 2014

Bij deze.

Goedemorgen Bastiaan,

Er is een nieuwe tekst geschreven die kan worden geplaatst bij het onderzoek naar MS-medicatie. De nieuwe tekst is als volgt:

Wij hebben jouw hulp nodig! Als man of vrouw met MS weet je als geen ander hoe MS jouw leven beïnvloedt en hoe jouw behandelmethode eruit zou moeten zien. Neem 3 minuten de tijd en geef ons inzicht in jouw kennis en ervaringen door deze vragenlijst in te vullen. Om je te bedanken voor je input verloten we een aantal cadeaubonnen.

https://nl.surveymonkey.com/s/MS23CML

Ik hoop dat je het kan plaatsen, alvast bedankt.

1 opmerking:

  1. Ik wil Lord Bubuza bedanken voor het wonder dat hij in mijn familie heeft verricht, mijn vrouw en ik zijn door een scheiding gegaan, mijn vrouw stond erop om van mij te scheiden ondanks mijn smeekbeden. Ik bedroog haar en ze kwam erachter en mijn huis was een hel. Ze weigerde me te vergeven. Ik ging naar iedereen die ik kende om het probleem op te lossen, maar het mocht allemaal niet baten en tijdens dit proces werd ontdekt dat bij mijn vrouw borstkanker werd vastgesteld en het was een zeer kritieke toestand voor haar tijdens de scheiding en de kanker Maar ze zei dat ze liever buiten mijn huis stierf omdat ik vals speelde. Ik ontmoette een vriend die me voorstelde aan heer Bubuza, de spreuk-caster, heer Bubuza verzekerde me dat hij een spreuk zou uitspreken die mijn vrouw de scheiding zou doen vergeten en haar ook alleen van de kanker zou genezen als ik alles kan doen wat hij zou vragen ik deed wat ik strikt deed en in minder dan 12 uur vergat mijn vrouw de scheiding en de kanker verdween alsof ze nooit had bestaan ​​en mijn huis was weer vredig. Ik was zo verrast. Ik wil de wereld mijn getuigenis laten weten omdat ik nu een gelukkig leven leid. Neem contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1505569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen